top of page

לימוד ספרדית - שמונה יתרונות

מה היתרונות של לימוד ספרדית? לימוד שפה חדשה, כמו ספרדית, הוא רעיון טוב מכמה סיבות: אתה יכול להגדיל את הסיכוי שלך להיות מסוגל לעבוד מכל מקום בעולם, לפגוש בקלות יותר אנשים במדינות בהן רוב האנשים אינם דוברי שפת האם שלך.

כל שפה מגיעה עם היתרונות והחסרונות שלה. חלקם, כמו אנגלית, מדוברים ברחבי העולם, מה שהופך אותה לטובה להפליא. אחרים, כמו פאקנטיי, מדברים עדיין על ידי קומץ אנשים, אך מאפשרים ללומדים להיות אחד הדוברים הבודדים השומרים על קיומה.

היתרונות של לימוד ספרדית הם בשפע. אבל לשם הקיצור, נכלול רק את שמונה הגדולות ביותר.


9 יתרונות עיקריים של לימוד ספרדית

 

1. אחת השפות הטובות ביותר ללמוד לטיולים


נכון לשנת 2016 היו 437 מיליון דוברי ספרדית ברחבי העולם. זה 17% מכל העולם. לא רק שהמספר הגדול הזה הופך את ספרדית לשפה השנייה המדוברת ביותר בעולם, אלא שהיא גם השפה הרשמית או הלאומית של 21 מדינות. באמריקה 418 מיליון איש מדברים את זה, ובאיחוד האירופי 8% מהאנשים מדברים זאת כשפה ראשונה, ו 7% דוברים אותה כשפה שנייה. הנקודה של כל העובדות והנתונים המפוארים האלה היא שאם אתה לומד ספרדית, יהיה לך קשה ללכת לאנשהו שלפחות כמה אנשים לא מדברים את זה. זה יהפוך אתכם למטייל חכם יותר, יאפשר לכם להכיר עוד יותר אנשים ולהעשיר את החוויות האישיות שלכם.

בנוסף, תוכל לדבר כמו מקצוען בכמה מהמדינות היפות בעולם בהן ספרדית היא השפה הרשמית:

ארגנטינה

קולומביה

מקסיקו

פרו

פנמה

קוסטה ריקה


2. לימוד ספרדית משפר את הזדמניות העובדה שלך.


כן, קראת את זה נכון. לימוד ספרדית משפר את הזדמניות העובדה שלך. בשלב זה, אנו בטוחים שזה לא מפתיע. ספרדית היא אחת משש השפות הרשמיות של האו"ם, והשפה השלישית בשימוש בתקשורת. קשה לערער על חשיבותה של ספרדית כשפה עסקית. עם התפתחותה הכלכלית של מדינות רבות באמריקה הלטינית, ספרד היא ה -14 בגובה התוצר בעולם ונהירה של דוברי ספרדית במדינות כמו ארצות הברית, כל מי שמכיר, או לומד, ספרדית יהיה בעמדת נחיתות רבה. על פי The Economist, לימוד ספרדית תביא לך 51,000 דולר נוספים בחיים. אה, האם הזכרנו גם ש 10% מהשפה המשמשת באינטרנט היא בספרדית?

3. זה ישמור את המוח שלך חד.


על פי האלצהיימר של היום, "נראה כי דיבור ביותר משפה אחת עוזר למוח להתנגד להשפעות מחלת האלצהיימר." אוניברסיטת Vita-Salute San Rafffaele במילאנו ערכה מחקר בו בדקו סריקות CT של 85 חולים מבוגרים עם מחלת אלצהיימר. 45 מהם דיברו גרמנית ואיטלקית, ו -40 דיברו רק אחת משתי השפות. כפי שאתה יכול לדמיין, אלה שהיו דו-לשוניים ביצעו טוב יותר מרמקולים חד-לשוניים במשימות זיכרון לטווח הקצר והארוך. למעשה הם קלעו פי שלושה עד שמונה למרות סריקות המוח שלהם שהראו הידרדרות קשה יותר!


4. אתה תהפוך לאדם טוב יותר


אוקיי, אנחנו יודעים שזו טענה נועזת, אבל זה נכון. לפחות, זה נכון אם תגדיר להיות אדם טוב יותר כמי שאמפתטי כלפי אחרים ויכול לקרוא רמזים חברתיים. לימוד שפה אחרת, כמו ספרדית, לא רק יגביר את יכולת המיקוד שלך, אלא גם יעזור לך להבין תרבויות שאינן דומות לשלך. על פי נתוני ה- NPR, "ילדים דו לשוניים בגיל צעיר מגיל 3 הראו התחלה ראשונה במבחנים של נקודת מבט ותיאוריה של הנפש - שניהם כישורים חברתיים ורגשיים בסיסיים."

 

5. עולם של אמנות, ספרות ויופי ייפתח בפניך


אחד היתרונות העיקריים של לימוד ספרדית הוא שתקבלו גישה לעולם שאין שני לו של תרבות היספנית עשירה. צפייה בסרטים קלאסיים, כמו מבוך של פן, בשפה הטבעית שלהם מהנה יותר מאשר צפייה עם כתוביות. כך גם בקריאת משקלים כבדים ספרותיים, כמו גבריאל גרסיה מארקס ופבלו נרודה, באופן בו כתבו במקור את ספריהם. העיסוק ביצירות בשפת המקור שלה מספק לך תובנות עמוקות יותר ממה שאתה יכול לגשת באמצעות תרגומים. ולמרות שאומנות אולי אינה בעלת שפה מדויקת, היכולת לדבר ספרדית עשויה לעזור לך להיכנס טוב יותר למוחם של פבלו פיקאסו, סלבדור דאלי ורבים אחרים. הדבר נמשך גם למוזיקה של הגדולים, כמו גלוריה אסטפן, סיליה קרוז וטיטו פואנטה.


קבל אחיזה טוב יותר בתרבות הפופ


באותו אופן שלמידת ספרדית תעניק לך גישה לספרות, לקולנוע, לאמנות ומוזיקה קלאסית, היא גם תפתח עולמות לכישרון הפופ הדינאמי והתוסס ביותר של ימינו. אם הייתם במועדון או בר בחמש השנים האחרונות, היה קשה לפגוע ברחבת הריקודים מבלי לנער את המותניים לשיר של פיטבול, אנריקה איגלסיאס, ריקי מרטין, שאקירה או כל דוברי ספרדית מובילים אחרים. מוזיקאי. ומלבד רחבת הריקודים, ספרדית נכנסה לשפה המודרנית של הרבה מותגים ומסעדות גדולות כמו האמרה המפורסמת של טאקו בל על "יו קווארו טאקו בל", או "Me encanta" של מקדונלד'ס. מותגים אחרים, כמו וולמארט, מוציאים מדי שנה מיליוני דולרים למען קהלים היספניים. בין אם אתה רוצה לעבוד אצל אחד מהארגונים האלה, או סתם לדעת מתי אתה רואה מודעה בספרדית המופיעה בספרדית, לימוד ספרדית יעזור לך להגיע לשם.

 

7. לא ייקח לך יותר מדי זמן


ספרדית היא אחת מהשפות הקלות ביותר ללמוד ויחד עם שיטת לימוד הפורצת דרך של שפות שלי, אתם דברו ספרדית תוך 20 שעות בלבד!


8. עוד סיכויים להתאהב


אחד היתרונות של לימוד ספרדית או כל שפה היא שתרחיב את מאגר הסיכויים הרומנטיים שלך. אנו חיים בעולם שמספר האנשים דוברי הספרדית רק הולך וגדל. מי שלא מנסה ללמוד אפילו מעט מוריד את הסיכויים שלו למצוא אהבה. כמה מדהים יהיה לנסוע למדינה אחרת ולהתחבר לאחרים בשפה שלהם, לעומת לקוות שהם מדברים את השפה שלך? לימוד שפה חדשה מעשיר את חייך באופן טבעי ומעניק לך את האפשרות לפגוש אנשים שלעולם לא תוכל לתקשר איתם. זו מתנה, ומשהו שלא כדאי לכם לשלול מעצמכם.




bottom of page