top of page

לימוד צרפתית - מדוע השפה הצרפתית נחשבת לשפת האהבה

צרפת, מולדת האהבה. זה ללא ספק אחד הקלישאות החזקות ביותר שקשורה לצרפת. מדוע לעתים קרובות נחשבת שפה צרפתית לשפת האהבה?


האם זה בגלל ההתנהגות הרומנטית כביכול של הצרפתים? או בגלל האלגנטיות כביכול של שפתם? אם קלישאה שזורה מפנטזיות ישנות ולא מודעות ומעובדות אמיתיות, אז הקו בין השניים נשאר מטושטש. בואו נעשה סדר ונבדוק כמה עובדות וכמה פנטזיות כאן בבלוג שלנו.


צרפתית זה סקסי


צרפתית נחשבת לשפה סקסית. זו אחת הקלישאות המוטבעות החזקות ביותר בנושא השפה הצרפתית.


על פי הסקר האחרון של באבל - (מומחה ללימוד שפות) - 34% מהאנשים שראיינו הצהירו כי צרפתית היא השפה הסקסית ביותר. למבטא הצרפתי הייתה גם עיתונות טובה. 37% מ -140,000 אנשים שרואיינו מציינים את זה כתרשים המבטא "הסקסי ביותר". 90% ממשתמשי האינטרנט של באבל אומרים שאם הם היו לומדים שפה לפי הרומנטיקה שלה, הם כנראה היו בוחרים בצרפתית. אז כן, בהחלט יש תפיסה שצרפתית היא שפת האהבה.


קצת יותר מאשר עניין של מוזיקליות


אבל מה בדיוק הופך את הצרפתית לשפה כלכך מושכת? לפי אזני זרים, נראה כי הטון של צרפת נתפס כמוזיקלי והרמוני. הרבה מילים קשורות זו לזו על ידי קישור, מה שמביא רכות מסוימת לקצב המשפטים. לאוזנם של מאזינים שאינם ילידים, ביטויים כאלה חסרי הפרעות ברוטליות נתפסים כטסיטורה חביבה. וריאציות מלודיות הן מעטות, בניגוד לאנגלית או לאיטלקית.


השפה הצרפתית מדויקת מאוד ומורכבת מניואנסים רבים לתיאור טווחים רגשיים וסנסציוניים. למרות שהביטויים הלקסיקליים של צרפת הם פחות מאלה שבאנגלית.


האם נאמר זאת, האם אנו יכולים פשוט לסמוך על עניין דקיקציה לשונית? אולי, אבל רק באופן חלקי. אם נסתכל על הביטויים הצרפתיים, אנו עשויים למצוא את המונחים הרבים של אהבה מעניינים. לדוגמה: "ארוסה", "ménage à trois", "קשר", "femme fatale", "cinq à sept", "tête à tête". מילים שחצו את בכניסתם לשפה האנגלית..


סרטים וספרות


זה יהיה טיפשי להכתיר את הצרפתית באוסקר על נושא כל כך אוניברסלי כמו אהבה. עם זאת, עלינו להודות שהתשוקה הצרפתית, הרומנטיקה והתנהגויות האהבה עוררו השראה רבה בספרות המדינה. הכל התחיל בשני אוהבים מקוללים: אבלארד והלואיז, והמכתבים הנלהבים שלהם. הרומן הטרגי שלהם הפך אותם לקדושת אהבה במאה ה -12. במשך מאות שנים סופרים כמו סטנדל, פלובר, [דומא, בלזק, זולה והוגו ...] האכילו את רומניהם בסיפורי אהבה ורומנטיות. בהמשך, סרטים הובילו את הלפיד עם סרטים, וכך קרה גם בצילום.


תרשמו היום לקורס לימוד צרפתית בשפות שלי, ותתחילו לדבר את השפה הכי סקסית בעולם תוך 20 שעות בלבד!


bottom of page