top of page

עשר סיבות ללמוד אנגלית אונליין

מתחשק לך ללמוד שפה חדשה אבל יש לך לוח זמנים עמוס? מדוע לא להרוג שתי ציפורים במכה אחת וללמוד שפה חדשה בזמנך הפנוי באמצעות קורס אונליין? אבל ראשית, איזו שפה כדאי ללמוד / לשפר?

אנו ממליצים בחום על שפת ההזדמנויות, אנגלית. כשפה הרשמית של האומות המאוחדות (האו"ם) והאיחוד האירופי, מיליארדי דוברים ברחבי העולם והשפה הנפוצה ביותר באינטרנט, לימוד אנגלית הוא הכרחי בימינו. יתר על כן, אנגלית נחשבת לשפה העסקית - עליכם להיות בקיאים אם ברצונכם להנחית את אותם חוזים ולשפר את הסיכויים שלכם ל'משרד פינתי '.

הירשם לקורס אונליין עוד היום ופתח את הדלתות להזדמנויות נוספות בחייך האישיים והמקצועיים.



ללמוד אנגלית אונליין
ללמוד אנגלית אונליין


היתרונות של לימוד אנגלית אונליין


אתם חייבים ללמוד אנגלית - אין זה שנוי במחלוקת. אבל אנו בהחלט מבינים שגם קשה למצוא זמן ללמידה. הקצאת שעות נוספות לנסיעה למוסד לימוד וישיבה בכיתה עשויה להיראות בלתי אפשרית כרונולוגית - אלא אם כן אתה מוכן להקריב את שנתך ולשבש את איזון חייך. זו הסיבה שאנו מציעים אלטרנטיבה יעילה ביותר לשמירה על איזון בריא בין עבודה לחיי יום יום תוך כדי לימוד אנגלית. הפופולריות של האינטרנט חרגה מכל האילוצים התרבותיים והגיאוגרפיים הקשורים בלמידה בכיתה.


להלן 10 סיבות מדוע עליך להירשם לקורס אנגלית היום.


1. החופש


תאר לעצמך שליטה באנגלית בסביבת למידה מתוזמנת ומותאמת לך - זה נשמע אידיאלי, נכון? השתתפות בקורס אנגלית אונליין מאפשרת לך לנווט בצורה חלקה בלוחות הזמנים הקריטיים לזמן המאפיינים את חיינו. קח אחריות על היכן ומתי אתה רוצה ללמוד בזכות למידה עצמית בהדרכת איש מקצוע היום.


2. חסכונית


מי לא ירצה ללמוד מיומנות או שפה חדשה תוך חיסכון של מאות דולרים בתהליך? לגלח עלויות מיותרות הקשורות לציוד בכיתה ולחלל על ידי למידה אונליין. עם קורס אונליין כל מה שאתה צריך זה מחשב ומורה מתאים.


3. תוכלו לשלוט בשפה הגלובלית


מאמר מאת קיונג לאה שהופיע ברשת CNN טען כי חברות גדולות הופכות יותר ויותר את השליטה באנגלית כחובה בצוות העבודה שלהן. באדיבות הגלובליזציה, חברות רוצות לתקשר יותר, ואיזו שפה מדוברת ביותר? הניחוש שלך טוב כמו שלנו. למדו אנגלית היום ממשרדכם או מביתכם והפכו לחלק מתופעת הגלובליזציה.


4. למידה בקצב עצמי


רוב האנשים שלומדים אנגלית כשפה שנייה עברו כנראה בתי ספר חובה. נאלצתם לשבת בכיתה וחוזרים ומשננים את אוצר המילים והביטויים. אם נותרת מאחור מכל סיבה שהיא, נאלצת למצוא מורה פרטי או ללמוד קשה יותר. אחרי שנים של למידה חובה, סוף סוף סיימת את הלימודים והפסקת לתרגל את האנגלית שלך. כצפוי, תעוזתך האנגלית נעשתה מרושלת. מה אתה עושה עכשיו כשאתה צריך לשפר את האנגלית שלך מסיבות עסקיות או אישיות? האם אתה חוזר למערכת הכיתות שתיעבת?

אם אתה יכול להתייחס למצב שלעיל, יהיה לך קל לדעת שקורסים אונליין באנגלית מסירים את הלחץ לעמוד בקצב עם סטודנטים אחרים. אתה בשליטה מוחלטת על ההתקדמות שלך. החומר קל עבורך? פשוט לדפוק את היחידות בזמן שיא ולעבור לשלב הבא. באופן דומה, אם המושגים הם מופשטים ומורכבים יותר, תוכלו להשקיע קצת זמן נוסף כדי לשלוט בהם.


5. החיים קורים


האם אתה סטודנט, איש מקצוע עובד או הורה שרוצה לשפר את האנגלית שלו? יש לנו חדשות טובות! אתה עדיין יכול לקחת את החופשה עם המשפחה שלך ולהשתתף בשיעור האנגלית שלך באותו זמן. השתמש בשעה לפני שכולם מתכוננים ללכת לחוף הים וללמוד כמה ביטויים יקרים באנגלית - כל מה שאתה צריך זה חיבור לאינטרנט.


6. זה כיף


עם המורה הנכון וחומר הקורס, אנגלית יכולה להיות קלה כמו אחת, שתיים ושלוש. קורס מעוצב בקפידה יכול לגרום ללמידה אונליין להיראות חסרת מאמץ. סיום הקורס בהצלחה יאפשר לך להבין כמה אזכורים חיוניים לתרבות הפופ שעשויים לעבור דרך ארוכה בכדי לעזור לך 'לזכות בלב' של לקוח עסקי פוטנציאלי. אך אל תשכח את מילות המפתח - מורה נכון וחומר קורס נכון.


7. קידום קריירה


סקר שנערך לאחרונה הראה כי 45% מהסטודנטים המקוונים דיווחו על עלייה בשכר ואילו 44% היו עדים לרמה מסוימת של צמיחה בקריירה. לימוד אנגלית אונליין עוזר לאנשי עסקים ולאנשי מקצוע עובדים אחרים להשיג מיומנויות וניסיון שיעזרו להם להתקדם בקריירה שלהם.


8. יכולת ריכוז גדולה יותר


כולנו רוצים לקצור את התוצאות המקסימליות מההשקעה שלנו, בין אם בלימוד שפה באינטרנט או במסחר במניות. היעדר פעילות מסיחה בכיתה יכול לעזור לך להתמקד ולעבד מידע בצורה יעילה יותר.


9. הגברת הביטחון


למדו אנגלית מבלי שתצטרכו להתמודד עם רגעים מביכים כמו ביטוי מוטעה מול כיתה. זה חל גם על אנשים ביישנים שלא נוח להם עם יחסי גומלין פנים אל פנים. סיים את קורס העסקים באנגלית והתגאה ביכולת שלך לתקשר עם רוב האנשים בעולם. יהיה לך גם קורות חיים נוצצים להפגין בראיון הבא שלך.


10. כל מה שאתה צריך זה שעה


פשוט עברו על קורס האנגלית שדחיתם או כתבתם ברשימת החלטות השנה החדשה שלכם בחמש השנים האחרונות. ההערכה היא שאתה יכול לשלוט באנגלית על ידי שעה של למידה בלבד! אז למה אתה מחכה? עולם שלם של הזדמנויות נמצא במרחק קליק אחד. הירשמו עכשיו!

bottom of page